Çorlu Escort Rana

Çorlu Escort Rana
Nasılsınız beyler. Ben çorlu escort adını duyduğunuz an aklınıza gelen Rana. Bu siteyi de yeni keşfettim ve güven konusunda tatmin oldum. Bu yüzden www.corluescort.com sitesine ilan verdim. Yaklaşık olarak söyleyebilirim ki dört yıldan beri çorlu escort piyasasında yer alıyorum. . Ve bu konuda inanılmaz tecrübeli sayılırım. Şöyle ki sektöre yeni girmiş yeni yetmelerin benim yanımda hala süt kokan bebekler. Önce biraz kendimden sonrasında tecrübelerimden bahsedeceğim şimdi. Yaşım otuz iki (32) boyum yüz altmış dokuz (169) santimetre ve elli sekiz kiloyum. Doksan beden doğal ve dik göğüslerin yanında aklınızı alacak kalçalara sahibim. Belim ince bacaklarım kalın ve yaşını gösteren bir bayan değilim. Çorluda yalnız yaşıyorum. Daha önce doğum falan yapmadım o yüzden amcığım hala daracık ve ıslak. Çorlu escort olarak çalışan en iyi görüntüye sahip bayan benim.

Biraz çorlu escort olarak çalışmaya başladığım günden bu yana edindiğim tecrübelerden bahsedelim mi? Mesela erotik masajla kendinizden nasıl geçeceğiniz gibi. Profesyonel anlamda belgeli masözüm. Çorlu escort adı altında çalışmaya başlamadan öncede masaj salonum vardı zaten. Thai veya aromaterapi konusunda uzmanım. Erotik masaj kısmında ise benim kendi tecrübelerim giriyor işin içine. Yani masaj yağını bedeninize sürdükten sonra tüm bedenim bedeninin üstünde sürtünürken kendinden geçeceksin. Yada ellerim bacaklarının arasından taşaklarına dokunduğunda belki de üstünde sürtünürken birden içime girdiğinde alacağın zevkten kuduracaksın.

 

Çorlu Escort Rana Anal Seks

 

Bunlar daha başlangıç. Bu bahsettiklerimin yanı sıra profesyonel olmasa bile dans ediyorum. Kucak dansı yada direk dansı konusunda da iddialıyım. Beni alelade çorlu escort olarak değerlendirmeyin. Meslekte edindiğim tecrübeyle sizi delirteceğim. Şimdi bana gelelim. Düzenli olarak yürüttüğüm bir spor hayatım var. Fiziğimi ve genç kalmamı da buna borçluyum. Günümün en az iki veya üç saatini günlük antrenmanıma ayırıyorum. Ve hiç bir randevu için bundan ödün veremem malesef. Çünkü Görüşmelerimi bu saatlerin dışında yapıyorum.
Spor yaşantımı ve tecrübelerimin dışında düzenli olarak sağlık kontrolü yaptırıyorum. Ama Çorlu escort olarak çalıştığım için sağlıma önem vermem gerekiyor. Sonuçta her birlikte olduğumu kişinin sağlık raporlarını incelemiyorum. Yani kendimden ve size sunabileceklerimden kısaca bahsetmiş oldum. Bunların dışında hakkımda öğrenmek istediğiniz şeyler için aramanız yeterli.

 

 

Çorlu Escort Rana

18 Ekim 2021 16:00

42 total views, 0 today